Callcenter - Comtalk

Callcenter

Callcentre er livsnerven i mange virksomheder i forskellige størrelser, og kvaliteten af et callcenter og det tilhørende system kan være alfa og omega for kundens oplevelse af virksomheden. Derfor vil vi i COMTALK hellere end gerne hjælpe dig og din virksomhed med at sætte callcenteret optimalt op for jer, sådan I kan servicere og sælge til eksisterende og nye kunder.

Vi har stor ekspertise inden for både inbound og outbound trafik, og vi har mulighed for at levere alt fra trafik til hele det faktisk setup med det nødvendige hardware, software, trafikadgang og servicen heraf.

Kan vi friste med en samtale?

Hos COMTALK leverer vi callcentersetups til kunder, der modtager alt fra 1.000 kald om dagen og helt op til 3,5 millioner kald om dagen. Vi leverer løsninger til kunder over hele kloden, hvilket har givet os en uvurderlig erfaring med masser af forskellige kundetyper og tilhørende forskellige behov.

Derfor vil vi meget gerne indgå i en dialog med din virksomhed om jeres behov og jeres callcenter, sådan vi kan strikke en optimal løsning sammen til jer, der resulterer i bedre kundeoplevelser og potentielt grønnere tal på bundlinjen.

Såfremt I måtte være interesserede i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer, er du/I mere end velkommen til at kontakte vores konsulent, Mads Mortensen, på tlf. 69 906 902.

Fleksible løsninger til alle behov

Vi har mulighed for at opsætte forskellige dialersystemer afhængigt af jeres behov.Vi kan eksempelvis levere standardløsninger med tilhørende CTI, hvor I nemt kan håndtere indgående og udgående kald via en computers skrivebord.

Ligeledes har vi også mere avancerede dialersystemer som autodialer og predictive dialer, der anvender avancerede algoritmer til at optimere jeres agenters tid på telefonen, sådan idle-tiden reduceres til fordel på reel samtale med kunderne.

Ring til os på

69 90 69 00