Spar tid med integrationer af telefonløsning til jeres branche software.
Har vi ikke allerede en passende integration? – Kontakt os for at undersøge muligheden for at få det.
Sammensæt jeres eksisterende data systemer med en integration til jeres telefonsystem, og få bundet jeres vigtigste kommunikations værktøjer sammen. Det kan lette arbejdsgangen for den enkelte medarbejder og spare værdifuld tid.
COMTALK har et tilgængeligt API til vores PBXCLOUD, som gør det muligt at skræddersy en integration til andre 3. parts systemer. Dog findes der allerede aktive integrationer som er plug-n-play.
For uden at kunne lave integrationer igennem API, har vi allerede en række direkte integrationer som er klar til brug.
Integrationerne er nøje testet sammen med systemproducenten.
Nedenfor vise et udvalg af direkte integrationer med COMTALK PBXCLOUD
Callcenter software til indgående og udgående marketings- og salgsopgaver. Integrer f.eks. med COMTALKs FLATRATE produkt med fri tale til en fast månedlig pris.
Web baseret callcenter software til udgående og indgående salg og marketings opgaver. Kan integreres med f.eks. FLATRATE telefoni fra COMTALK til en fast månedlig pris.
CRM og Kundeservice system, med multi-channel funktioner med Facebook, livechat, web opkald m.f. Modtag f.eks. dine opkald igennem LiveAgent og få kundens oplysninger i syne automatisk.
Multi channel Callcenter software til ud og indgående salgs- og marketingsopgaver, som samler alle kommunikationskanaler i ét system.
Bookingsystem til hotel og restaurations -branchen. Send kommandoer direkte fra telefonen ind til Techotel Picasso. Klargør, sluk/tænd strøm eller varme med et system opkald.
Automatisk web dialer software til marketingsopgaver. Optimeret til at bruge minimal antal “klik” pr. opkald. Integration direkte til COMTALKs PBXCLOUD.
Softphone som findes gratis eller som betalings udgave. Brug din IP-telefon på PC, MAC eller mobilenheder. Opsæt nemt din PBXCLOUD bruger i Zoiper. Mulighed for presence status m.m.
Softphone software, som findes som betalings eller gratis version, til PC, Mac, eller mobil enheder. Opsæt let din PBXCLOUD bruger på Counterpath bria eller X-lite
Som enhver virksomhed er du afhængig af indgående og udgående opkald for at kommunikere med dine kunder, men når din serviceafdeling og salgsafdeling er adskilt, kan du ikke se den løbende kommunikationsstrøm mellem serviceafdelingen og slutkunden. Derfor kan du med fordel integrere Zoho Voice og PBXCLOUD med dit CRM, så du kan holde styr på, hvem dine kollegaer har talt med, og hvornår. – alt bliver logget helt automatisk